© 2025 MergersCorp M&A International.
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
同社はカスタマー・エクスペリエンス(CX)とコンタクトセンター・サービスのリーディング・プロバイダーであり、オムニチャネル・カスタマー・ケア・ソリューションを専門としている。 テクノロジーを駆使したプラットフォームと世界中に4,000人以上のエージェントを擁する同社は、主に電気通信、政府機関、金融サービス、ヘルスケア分野を中心に、さまざまな業界に革新的なカスタマー・エクスペリエンス・ソリューションを提供している。 同社は、特にテレコミュニケーション・セクターの主要顧客と強固な関係を維持しており、そのトップクライアントは売上高の40%を占めている。 同社の技術力には、AI会話シミュレーション、リアルタイムアクセント翻訳、自動QAなどのAIを活用したソリューションがあり、カスタマー・エクスペリエンス業界の革新的なプレーヤーとして位置づけられている。 同社の現在の成長戦略は、オンショア、ニアショア、オフショアの能力を組み合わせたグローバル・デリバリー・モデルを活用し、業務効率を維持しながら、中核となる垂直分野での拡大に重点を置いている。 さらに、新たな所有者の下、次の成長段階に向けた体制も整っている。
サービスを提供する業界
提供するサービス
ジオグラフィー
人数
収入:
EBITDA:
is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities located throughout the world to provide M&A Advisory and other client related professional services. The Member Firms are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit us on our website https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International is not a registered broker-dealer under the U.S. securities laws.
This website does not constitute an offer to sell, a solicitation of an offer to buy, or a recommendation of any security or any other product or service by MergersUS Inc. or any other third party regardless of whether such security, product or service is referenced in this website. Furthermore, nothing in this website is intended to provide tax, legal, or investment advice and nothing in this website should be construed as a recommendation to buy, sell, or hold any investment or security or to engage in any investment strategy or transaction.MergersCorp M&A International franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States
The franchising program is offered by MergersUK Limited a UK Company with registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom
This website is operated by MergersUS Inc a US Corporation with registered office at
説明
同社はカスタマー・エクスペリエンス(CX)とコンタクトセンター・サービスのリーディング・プロバイダーであり、オムニチャネル・カスタマー・ケア・ソリューションを専門としている。 テクノロジーを駆使したプラットフォームと世界中に4,000人以上のエージェントを擁する同社は、主に電気通信、政府機関、金融サービス、ヘルスケア分野を中心に、さまざまな業界に革新的なカスタマー・エクスペリエンス・ソリューションを提供している。 同社は、特にテレコミュニケーション・セクターの主要顧客と強固な関係を維持しており、そのトップクライアントは売上高の40%を占めている。 同社の技術力には、AI会話シミュレーション、リアルタイムアクセント翻訳、自動QAなどのAIを活用したソリューションがあり、カスタマー・エクスペリエンス業界の革新的なプレーヤーとして位置づけられている。 同社の現在の成長戦略は、オンショア、ニアショア、オフショアの能力を組み合わせたグローバル・デリバリー・モデルを活用し、業務効率を維持しながら、中核となる垂直分野での拡大に重点を置いている。 さらに、新たな所有者の下、次の成長段階に向けた体制も整っている。
サービスを提供する業界
提供するサービス
ジオグラフィー
人数
収入:
EBITDA:
Basic Details
Target Price:
未定
Gross Revenue
$191,000,000
EBITDA
$21,965,000
Business ID:
L#20250903
Country
米国
詳細
Similar Businesses
Published on 4月 23, 2025 〜で 11:37 am. 更新日 4月 23, 2025 〜で 11:37 am
30年の歴史を持つラテンアメリカのオムニチャネルBPO大国
$6,500,000
コールセンター
CX、EX、UX、DXにわたるユニファイドMXソリューションのリーダー
$300,000,000
コールセンター
BPOサービスのリーディング・プロバイダー
$30,000,000
コールセンター
完全バーチャルオペレーション型コールセンターBPO企業
未定
コールセンター
20年の歴史を持つドイツのBPOコールセンター、幅広いサービスを提供
未定
コールセンター
バーチャルBPOプロバイダー
$2,100,000
コールセンター
PREVIOUS PROPERTY
1.00MW PV太陽光発電所(PAS)
NEXT PROPERTY
12.5MW PV太陽光発電所