© 2025 MergersCorp M&A International.
同社はカスタマー・エクスペリエンス(CX)とコンタクトセンター・サービスのリーディング・プロバイダーであり、オムニチャネル・カスタマー・ケア・ソリューションを専門としている。 テクノロジーを駆使したプラットフォームと世界中に4,000人以上のエージェントを擁する同社は、主に電気通信、政府機関、金融サービス、ヘルスケア分野を中心に、さまざまな業界に革新的なカスタマー・エクスペリエンス・ソリューションを提供している。 同社は、特にテレコミュニケーション・セクターの主要顧客と強固な関係を維持しており、そのトップクライアントは売上高の40%を占めている。 同社の技術力には、AI会話シミュレーション、リアルタイムアクセント翻訳、自動QAなどのAIを活用したソリューションがあり、カスタマー・エクスペリエンス業界の革新的なプレーヤーとして位置づけられている。 同社の現在の成長戦略は、オンショア、ニアショア、オフショアの能力を組み合わせたグローバル・デリバリー・モデルを活用し、業務効率を維持しながら、中核となる垂直分野での拡大に重点を置いている。 さらに、新たな所有者の下、次の成長段階に向けた体制も整っている。
サービスを提供する業界
提供するサービス
ジオグラフィー
人数
収入:
EBITDA:
© 2025 MergersCorp M&A International is a global brand operating through a number of professional firms and constituent entities (“Members”) located throughout the world to provide Investment Banking, Corporate Finance, and Advisory Services and other client-related professional services. The Member Firms (“Members”) are constituted and regulated in accordance with relevant local regulatory and legal requirements. For more details on the nature of our affiliation, please visit our Disclaimer: https://mergerscorp.com/disclaimer. MergersCorp M&A International's franchising program is not offered to individuals or entities located in the United States.
The franchising program is offered by MergersUK Limited, a UK Company with its registered office at 71-75 Shelton Street, Covent Garden, London, WC2H 9JQ, United Kingdom.
MergersCorp M&A International provides strategic business advisory services, including preparing companies for growth and capital access. Through partnerships with licensed investment bankers, clients can access tailored capital-raising solutions.
U.S. Investment Banking Securities transactions are exclusively conducted by Spektrum Capital Advisors LLC, a Registered Representative of, and Securities Products offered through, BA Securities, LLC, a FINRA-registered broker-dealer. Check the background of investment professionals associated with this site on Broker Check.
This website is operated by MergersUS Inc a US Corporation with registered office at
説明
同社はカスタマー・エクスペリエンス(CX)とコンタクトセンター・サービスのリーディング・プロバイダーであり、オムニチャネル・カスタマー・ケア・ソリューションを専門としている。 テクノロジーを駆使したプラットフォームと世界中に4,000人以上のエージェントを擁する同社は、主に電気通信、政府機関、金融サービス、ヘルスケア分野を中心に、さまざまな業界に革新的なカスタマー・エクスペリエンス・ソリューションを提供している。 同社は、特にテレコミュニケーション・セクターの主要顧客と強固な関係を維持しており、そのトップクライアントは売上高の40%を占めている。 同社の技術力には、AI会話シミュレーション、リアルタイムアクセント翻訳、自動QAなどのAIを活用したソリューションがあり、カスタマー・エクスペリエンス業界の革新的なプレーヤーとして位置づけられている。 同社の現在の成長戦略は、オンショア、ニアショア、オフショアの能力を組み合わせたグローバル・デリバリー・モデルを活用し、業務効率を維持しながら、中核となる垂直分野での拡大に重点を置いている。 さらに、新たな所有者の下、次の成長段階に向けた体制も整っている。
サービスを提供する業界
提供するサービス
ジオグラフィー
人数
収入:
EBITDA:
Basic Details
Target Price:
$ 0
Gross Revenue
$191,000,000
EBITDA
$21,965,000
Business ID:
L#20250903
Country
米国
詳細
Similar Businesses
Published on 4月 23, 2025 〜で 11:37 am. 更新日 4月 23, 2025 〜で 11:37 am
インド・コールセンター設立
₤4,000,000
コールセンター
完全バーチャルオペレーション型コールセンターBPO企業
未定
コールセンター
バーチャルBPOプロバイダー
$2,100,000
コールセンター
大手BPO事業
$16,800,000
コールセンター
20年の歴史を持つドイツのBPOコールセンター、幅広いサービスを提供
未定
コールセンター
カリブ海の老舗BPOプロバイダー
$10,000,000
コールセンター
PREVIOUS PROPERTY
1.00MW PV太陽光発電所(PAS)
NEXT PROPERTY
18MW稼働中の太陽光発電所